Jessy’s life in pictures #6

Jessy laat je zien wat zij de afgelopen weken heeft gedaan. Met dit keer het concert van Ed Sheeran, knuffelen met Archie en een ontspannen weekend in Bergen.

De maandag begon zoals gewoonlijk.. Druk op werk, opzoek naar muziekjes voor de nieuwe video. | De dag duurde voor mijn gevoel alleen ontzettend lang. In de avond had ik namelijk een concert waar ik al heel erg lang naar uitkeek. | Dat concert was van Ed Sheeran! Dit was voor mij zijn tweede concert en hij is echt super goed! Ik heb mij ontzettend vermaakt die avond en ik kan niet wachten op het volgende concert.

Dinsdag ochtend was het weer een normale werkdag. Ik werkte alvast in de trein, op weg naar werk. Die avond had ik vanwege het concert niet veel geslapen en op de een of andere manier ben ik altijd minder moe met minder slaap. | Die middag kreeg ik ook deze foto van Archie opgestuurd. Zo lief! Zo nu en dan is hij bij de oppas, aangezien Tim en ik veel werken. Zo fijn! | Die avond waren wij beide laat thuis waardoor we friet bestelden. Wij moeten echt de tijd nemen om wat gezonder te gaan eten..

Archie is altijd zo blij wanneer ik hem van het station ophaal. Vooral omdat hij denkt dat we met de trein gaan reizen. Dat vind hij echt geweldig! | Soms zijn de rollen omgedraaid en steelt Archie alle aandacht van mijn vriend en krijg ik deze blik.. | Woensdag had ik gelukkig wat meer tijd om te ontbijten. Tegenwoordig ben ik helemaal verslaafd aan chocolade croissantjes. Ik denk dat het komt door ons bezoekje in Parijs, waar we er iets te veel hebben gegeten. Oeps.

Donderdag ging Archie voor het eerst mee naar het nieuwe kantoor. Dat ging gelukkig verrassend goed. | Tussendoor nog even de stad in om cadeautjes voor een vriendin te halen. | En daarna weer de hele dag, druk druk druk aan het werk.

Die vrijdag gingen Roos en ik een weekendje weg met andere bloggers. We moesten sportkleding meenemen maar ik sport dus echt NOOIT. Het was voor mij dan ook vrij lastig om een leuk setje te vinden . Tussen het inpakken en opruimen door nog hier en daar een beetje werken. Ook had ik nog een afspraak in de stad waarbij Archie gezellig meeging in de bus.

Die vrijdag gingen Roos en ik met Typhoon naar Bergen om o.a. bij Blooming Beach te eten. Kijk eens naar al deze prachtige gerechten! Wanneer het wat beter weer wordt gaan wij zeker een dagje terug voor het strand en dit lekkers.

Die avond hadden wij nog het geluk gehad dat ze het zwembad wat langer voor ons open hielden. Wij hebben heerlijk tot 12 uur kunnen zwemmen waar we echt van hebben genoten! | De volgende dag werden wij rond een uur of 8 wakker in ons hotelkamer en hebben we lekker rustig aan gedaan. | Wij waren zeker tevreden over onze kamer en zouden zeker eens terug komen. Als je benieuwd bent naar het hotel kan je hier een stukje lezen over het Blooming Hotel.

Rond een uur of 11 fietsten we naar het strand voor een Tai Chi workshop. Iets wat ik steeds uitspreek als Chai Tea haha. Gelukkig kon Roos mij telkens verbeteren tot ik het goed uitsprak. | Selfies maken op het strand is niet zo mijn ding.| Maar met mijn kont in het zand zitten dan weer wel. Hoera!

Er werd weer goed voor ons gezorgd bij Blooming Beach met een gezond sapje en heerlijke poke bowls.| Rond een uur of 5 was ik weer thuis in Maarssen waar ik een heerlijke wandeling met Archie heb gemaakt.

Die avond at ik snel een burrito aangezien er nog erg veel te doen was. | Ik heb tot laat in de avond gemonteerd om alle deadlines te halen. | Zo ben ik ook druk bezig geweest met het organiseren van een workshop samen met vriendinnetje Romy. Zo spannend maar ook zo leuk!

Die zondag was het lekker weer en dacht ik zomers de straat op te kunnen. Helaas was het veel te koud en waren mijn witte beentjes het er ook niet mee eens. | Toen maar omkleden en op de fiets naar de stad. Iets wat Archie nog maar eng vind. | De rest van de dag was het weer, werken werken werken.

Laat in de avond kwam Tim thuis van werk. Eindelijk konden we onze serie afkijken. Zo spannend! | Archie lag gezellig bij ons te slapen. Alle drie waren we meer dan uitgeput. | Oh ja, ik ben ook begonnen met het maken van analoge foto’s. Alleen moet ik, zoals je kunt zien, nog erg veel oefenen!

Toen was het alweer tijd voor een nieuwe werkweek. Ik had die dag echt zoveel trek dat ik op werk alleen maar kon eten. | En natuurlijk ook werken aan een hele toffe vlog. | En tjah, ook weer de stad in om te kunnen eten. Ik had het die dag echt niet met gezonde voeding.

Toen ik thuis kwam zag ik dat vriendlief de boodschappen had gedaan. Heel fijn! Vooral als hij een kasteel weet te bouwen van al het toiletpapier. | Die week ging ik ook eindelijk weer op pad om te filmen. Op dit soort dagen kom ik er weer achter hoe handig een auto zou zijn met al de apparatuur die ik nu moet meeslepen. | En ondertussen weer verder met mij o zo gezonde routine.

Op vrijdag werkte ik weer in de Snorfabriek, waar nog veel moest gebeuren. | Gelukkig was lief vriendinnetje Romy er ook en konden we samen hard aan de slag. | Zij was druk aan het werk voor een leuk project. Hier een kleine preview. Schattig he?

Zaterdag ochtend besloten Tim en ik om weer eens buiten de deur te ontbijten. Dit keer bij TEDS in Utrecht. | Een hele leuke tent met een toffe inrichting en lekkere menukaart. | Het enige nadeel is dat we maar liefst een uur hebben moeten wachten op ons eten. Ze gaven aan dat dit door de drukte kwam maar persoonlijk vond ik dat nog best meevallen.

Die middag zijn mijn vriend en ik in de Snorfabriek gaan werken. | Het was ontzettend rustig die dag. Dat ben ik helemaal niet gewend! | Dit is Archie zijn gezicht wanneer hij ons wilt vertellen. Wanneer gaan we naar huis?

En toen was het alweer Pasen. Ik heb niet zoveel foto’s gemaakt, maar het bestond vooral uit heel veel familie en lekker eten. | Die zondag avond was ik dan ook ontzettend moe en wilde ik niks anders dan op de bank liggen in mijn pyjama. | En tja, even op de playstation kan ook geen kwaad.

Dat was alweer mijn 6e Jessy’s life in pictures. De volgende bevat alweer foto’s van de maand mei! Ik heb weer veel leuke dingen op de planning staan die ik graag met jullie wil delen. Tot dan!